Posiadamy własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz stały dostęp do elementów zamiennych
1. Podstawowa gwarancja - 2 letnia na każdy produkt zakupiony u nas
Wszystkie zakupione u nas produkty, zarówno marek własnych, jak i zewnętrznych objęte są co najmniej dwuletnią gwarancją sklepu. Jest to okres w którym każdą zakupioną rzecz przyjmiemy od Państwa po uprzednim zgłoszeniu mailowym lub telefonicznym.
2. Rozszerzona - dożywotnia gwarancja dla wybranych produktów premium
Wybrane produkty marki Belveder objęte są dożywotnią gwarancją sklepu. To oznacza, że nawet po upływie okresu dwóch lat od daty zakupu, mają Państwo prawo oddać daną rzecz na gwarancję. Wyroby objęte dożywotnią gwarancją są specjalnie oznaczone w karcie produktu (zakładka "szczegóły produktu"). Użyte surowce oraz technologia wykonania tych wyrobów znacząco odbiega od klasycznej oferty, stąd nasze wieczyste zapewnienie, że torby czy portfele Belveder są najwyższej jakości.
Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać niezwłocznie po odkryciu wady. Zgodnie z przepisami obowiązującymi od stycznia 2023 r, proces reklamacyjny trwa maksymalnie do 14 dni. W pierwszej kolejności konsument będzie mógł żądać naprawy lub wymiany wadliwego towaru. Zwrot pieniędzy (częściowy lub całkowity) będzie możliwy w kolejnym etapie dochodzenia roszczeń. Staramy się zapewniać naszym klientom najbardziej satysfakcjonujące rozwiązania, zawsze pozostawiając otwartymi na sugestie i prośby.